torsdag 23 juni 2016

BLOMSTERPRAKT PÅ PLANTAGEN

Mängder med Hortensia i alla de färger - vackert, kunde inte låta bli att ta en bild.
Då min rabatt ser för bedrövlig ut bestämde jag mig för ett besök på Plantagen.
Köpte 3 st Flicköga, se bild. Hade ytterligare en växt med mig till kassan men som vanligt blev det diskussion om priset i kassan. På platsen där jag tog växten kostade den 59.90 men i kassan hävdade dom att den kostade 79.90. Kassörskan måste ringa och kolla, men ger sig inte. Tröttnar till slut på att diskutera med henne och lämnar tillbaka växten. Det är inte första gången detta inträffar på Plantagen!
Planterade min nyinköpta blommor och delade och flyttade om några Hosta, så nu ser det lite bättre ut, men fortfarande finns det stora hål efter växter som dött. Tror att det är myrorna som äter upp dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar